Selasa, 22 Disember 2009

Cantik-cantik belaka


  Sweet 16            Hai jumpa lagi kite ye...Tapi time ni saya nak buat catatan tentang perempuan-perempuan cantik  from Malaysia,Indonesia dan juga orang putih(campur2 negara) la.Tapi itu pendapat saya la.Mungkin kawan2 mempunyai pendapat mengenai pelakon2 dan penyanyi yang cantik,model ke,tak kisahlah.

                                                                     From Malaysia



Erra Fazira


Juliana Evans


Fasha Sandha

From Indonesia


Cinta Laura


Agnes Monica


Asmirandah

From English country
sebenarnya,saya x berapa kenal mereka ni,cuma yg saya kenal je la...



Taylor Swift

(model)
Joanie

Britney Spears
Tapi pemenang tempat 1 jatuh kpd.......jeng3 Taylor Swift
Dia terlalu cantik bagi saya & and I think dia amat layak utk masuk Miss Universe 2010
Good Luck Taylor Swift...
Na-na-na-na







1 ulasan:

(: syai_sharif :) berkata...

ooo suke taylor swift eyyy
love story!
ehheee ^o^

Catat Ulasan

 

Permata Tiara | Copyright 2009 - Designed by Gaganpreet Singh