Jumaat, 11 Disember 2009

Alhamdulillah....


               Tanggal 19 November 2009 merupakan hari yg paling bermakna bagi saya.

Nak tau kenapa ?Sbb...hari tu merupakan Hari Anugerah Kecemerlangan dan skaligus pengumuman UPSR bagi tahun 2009.

Sebelum pengumuman UPSR,majlis penyampaian hadiah telah diadakan.Saya dapat  banyak jugakla hadiah...Antaranya ialah kategori matapelajaran terbaik.Saya mendapat 7/9 rasanyela matapelajaran trbaik.He..he...he...nak berfraction la pulak.Pas2 pulak  majlis penyampaian hadiah kecemerlangan akademik..Alah yg dapat no.1 2 3 tu...
Saya merangkul tempat permata,no.2 pulak ialah kawan saya iaitu Siti Hajar(asasmanja) dan tempat ke-3 jatuh kpd Ahmad Fakhrurrazi.

               Hadiah pelajar yg mendapat 5A dlm peperiksaan akhir tahun juga diberi.Beberapa lama kemudian guru besar datang dgn membawa keputusan UPSR bagi Sk Sri Kurau.Berdebar rasanya.Macam nak pecah.Mcm DEBARAN SEHATI BERDANSA pulak.

Keputusan pun diumumkan....Pelajar yg mendapat 5A ialah:
1)Nur Athirah Bt Khalid(sayalah tu)
2)Siti Hajar Nur Bt Abu Sopian(asasmanja)
3)Saqifah Bt Abdul Razak
4)Ahmad Fakhrurrazi B.Abdul Latiff


           L:ega rasanya nama tersenarai dlm pelajar yg mendapat 5A.Huh lega.Pas 2 diadakan penyampaian Anugerah2 khas 2009.Alhamdulillah saya berjaya mendapat Tokoh Pelajar Komited dan juga Anugerah Sriku Cemerlang 2009.Saya bersyukur sangat2 kpd Allah krana telah memakbulkan doa saya.Tidak lupa kpd guru2 dan juga ibu bapa yg banyak membantu.

                                           Anugerah Sriku Cemerlang:Nur Athirah Bt Khalid(permata tiara)

                                          Tokoh Sriku Lelaki:Ahmad Fakhrurrazi Bin Abdul Latiff

                                         Tokoh Sriku Perempuan :Nur Ainul Husna Bt Abdul Halim
                                        
                                        

          Pelajar yang mendapat 5A

Pelajar yang mendapat 4A1B


Salah seorang pelajar yg mendapat 3A2B
                               

        


 

                

              

1 ulasan:

(: syai_sharif :) berkata...

atira pandaiiii!
;DD

teruskan ye dikk :DD

amiin~ :))

Catat Ulasan

 

Permata Tiara | Copyright 2009 - Designed by Gaganpreet Singh